Welcome Guest,Register Now
Log In

ANT Forum

Welcome guest, please Login or Register

De bedste veganske snacks til en travl hverdag

RankRank

Total Posts: 31

Joined 2025-02-03

PM

Hej folkens! Jeg pendler mellem Aarhus og Randers hver dag, og det ender ofte med, at jeg køber slatne sandwich på ­stationen. Jeg forsøger at holde mig vegansk, men det er ærligt talt svært, når sulten rammer kl. 16. Har I nemme, veganske snack‑idéer, som kan tåle en rygsæk og ikke kræver køl? Jeg er taknemlig for alle hacks!      
RankRank

Total Posts: 31

Joined 2025-02-03

PM

+      
Rank

Total Posts: 28

Joined 2025-02-03

PM

Jeg kender dén rute alt for godt! Mine redningsplanker er ristede kikærter med røget paprika, hjemmelavede dadelkugler og små poser med tamari‑ristede mandler. De holder sig fint i en uge, og du kan lave store portioner på én gang. Hvis det skal gå stærkt, plejer jeg at https://www.rawfoodshop.dk/ – de har kilo­poser, så jeg blander selv og sparer mønter. Smid lidt frysetørrede bær i, så rammer du både sødt og syrligt uden tilsætning. Bonus: du undgår den ulidelige sandwich­lugt i toget.      
Rank

Total Posts: 28

Joined 2025-02-03

PM

Jeg er ikke 100 % plante­baseret, men falder tit for veganske snacks, fordi de ofte er mere fantasifulde. Min go‑to er riskager med tahin og lidt sirup – det klistrer ikke, men mætter. Sjovt at se flere, der DIY’er i stedet for at købe færdig­pakker!